חיפוש

בין לקוחותינו: ארגון חבר,הקרן למורשת הכותל,
החברה לאוטומציה, אלישרא, lease4u ,בנק לאומי,
קריית התרבות נס ציונה,
תעשיות בית-אל, חילן, ג''ימס ריצ''רדסון,
השטיח המעופף,דור-אלון
ועוד 


ליצירת קשר :
 
054-2550959
  info@c-service.co.il
 
בניית אתרים
כלי עבודה
בניית אתרים
קבוצות דיון

קבוצות הדיון הושבתו זמנית עקב בעיות האקרים.
איתכם הסליחה.

בכל שאלה או בקשה - נשמח לענות לכם באמצעות הדוא"ל
info@c-service.co.il

בניית אתרים
ניהול יחסי    לקוחות   
CRM
כיצד מטמיעים מערכת לניהול קשרי לקוחות ? מי צריך לנהל את הפרויקט? האם CRM זהו שם של מערכת מידע או של שינוי בתפיסת הארגון את לקוחותיו? תשובות לשאלות אלה ועוד במדור - ניהול קשרי לקוחות.

 גולש /ת נכבד/ה,לפניך מספר מאמרים מייצגים, באתר זה קיימים עוד חומרים  ומאמרים בנושא - אנא השתמש במנגנון החיפוש באתר, על פי מילת המפתח הרצויה לך.                                               


 CRM* - שברה של אגדה .ד"ר בועז נחמד. יותר ויותר חברות וארגונים מדברים בשבחן של תוכנות לניהול קשרי לקוחות, אך האם תוכנות אלו אכן כדאיות? האם ייעשה בהן שימוש גם בעוד שנה? האם הן פועלות בארגון שמזין אותן במידע הדרוש ומקיים קשרים אינפורמטיביים בין המחלקות השונות? והאם יימשך הקשר האנושי הבלתי-אמצעי בין נציגי הארגון ללקוח? [ למאמר המלא ]

*הפס רחב - השירות צר. בשונה מבחירות לכנסת, ציבור הלקוחות לא צריך לחכות בין שנתיים לארבע שנים כדי לבחור את ספק האינטרנט שלו בפס רחב. על תלאות ההתנתקות מהאינטרנט של בזק בינלאומי. מאת אילי אמיתי >>>קישור למאמר
 בשונה מבחירות לכנסת, ציבור הלקוחות לא צריך לחכות בין שנתיים לארבע שנים כדי לבחור את ספק האינטרנט שלו בפס רחב. על תלאות ההתנתקות מהאינטרנט של בזק בינלאומי. מאת אילי אמיתי >>>קישור למאמר

 
*משהו על כדאיות וההשקעה בחישוב ה- ROI ועל חלופות אפשריות... מה יהיה החזר ההשקעה (ה-ROI) מיישום ה-CRM? שאלה טובה, שספק אם ניתן לתת עליה תשובה חד-משמעית. ניתן, עם זאת, לנסות להשיב על שאלות רלבנטיות אחרות, מאותה המשפחה – וכדאי מאד לתת את הדעת על פעולות שיש לנקוט כדי להבטיח שאמנם יהיה החזר על ההשקעה.מאת: ניר דונת >>>למאמר המלא

 
*התוכל לומר לי, בבקשה, באיזו דרך עלי להמשיך? תלוי... על-פי תשובתו של החתול לעליסה (בארץ הפלאות, מאת לואיס קרול), הדרך בה עליה ללכת מותנית ביעד אליו היא מבקשת להגיע. זה נשמע מאד הגיוני כאשר מדובר בעליסה – וזה נשמע לא פחות הגיוני כאשר מדובר ביישום אסטרטגיה עסקית, בכלל – ותפיסה מסוגה של תפיסת ה-CRM, בפרט. מאת: ניר דונת [למאמר המלא]

*כמה זמן דרוש ליישום תפיסת  CRM בארגון? תלוי...  תלוי במה? בקווים כלליים, במטרות אותן הארגון מבקש לממש באמצעות ה-CRM, במשאבים שהארגון מסוגל להעמיד לטובת התהליך – וברצינות בה הנהלת הארגון מתייחסת לנושא. מאת ניר דונת >>>למאמר המלא

*שירות לקוחות כחיי נישואין  
 את מחזור חיי השירות ניתן להקביל לנישואין: קשר ארוך שצריך לשמור עליו ולטפח אותו. הגט הוא השלב בו נוטש הלקוח את החברה בשל שירות גרוע ואי עמידה בהתחייבויות. סטודיו C כדוגמה למשבר אימון במערכת יחסים. מאת אילי אמיתי >>>קישור למאמר

*חזון העצמות היבשות. במסגרת עבודתי נתקלתי לאחרונה במסמך שכותרתו: "חזון פתרון ה-CRM של..." (לא חשוב של מי...; חשובים דברי ה"חזון", המפורטים – בשינויים הדרושים לצורך הסתרת זהותו של הארגון – בהמשך). וכך נאמר בגוף ה"חזון": "מערכת CRM, אשר תציג כל נתוני הלקוח ותאפשר הפעלת כל המערכות הנדרשות למתן שירות איכותי ללקוח..." – וכו‘.לא ציטטתי ה"חזון" בשלמותו, אולם די היה במעט המצוטט מעלה כדי לגרום לי להתיישב ולכתוב דברי הבאים. אנא קיראו – ושיפטו בעצמכם. מאת ניר דונת>>>למאמר המלא.

*אלוף בשלות ואלוף יישום. לא פעם בעבר הזכרתי מעל במה זו את כל אותם המחקרים (???) המורים על-כך שאחוז הכישלונות בפרוייקטי CRM הוא עצום ורב. בין אם מדובר ב50%- או ב70%- (אלה הם, פחות או יותר, הערכים המופיעים במאמרים העוסקים בסוגיית ההצלחה/אי-הצלחה ביישום), תסכימו אתי בוודאי שאם אמנם אחוז הכישלונות הוא כה גבוה, אזי: (א) מדובר במספרים גדולים מאד, בכל קנה מידה ו-(ב) מי שחושב באופן רציונאלי ולוקח המספרים ברצינות, לא ממש מקבל חשק להיכנס לעניין, בלשון המעטה...מאת ניר דונת >>>למאמר המלא

 




 

גירסת מדפסת שמור שלח לחבר         חזרה לראש העמוד רענן דף הבית

הוספת תגובהקרא תגובות
© כל הזכויות שמורות לאתר הישראלי לשירות לקוחות | תקנון הגלישה באתר בניית אתרים