חיפוש

בין לקוחותינו: ארגון חבר,הקרן למורשת הכותל,
החברה לאוטומציה, אלישרא, lease4u ,בנק לאומי,
קריית התרבות נס ציונה,
תעשיות בית-אל, חילן, ג''ימס ריצ''רדסון,
השטיח המעופף,דור-אלון
ועוד 


ליצירת קשר :
 
054-2550959
  info@c-service.co.il
 
בניית אתרים
כלי עבודה
בניית אתרים
קבוצות דיון

קבוצות הדיון הושבתו זמנית עקב בעיות האקרים.
איתכם הסליחה.

בכל שאלה או בקשה - נשמח לענות לכם באמצעות הדוא"ל
info@c-service.co.il

בניית אתרים

ניהול תלונות הציבור

מהם השיטות החדשניות ביותר לטפל בלקוחות מאוכזבים? מהי התוכנה המתקדמת ביותר לניהול תלונות הציבור  ארגונך ? כיצד מעצימים את העובדים במחלקת תלונות הציבור? מדוע כדאי שמחלקת פניות הציבור תהיה בכפיפות ישירה להנהלה הבכירה בארגון? כיצד משמש האינטרנט לקוחות מתוסכלים שלא קיבלו שירות "בהתאם לציפיות.." ? @ רוצה לשלוח חומר בנושא?

גולש /ת נכבד/ה לפניך מספר מאמרים מייצגים, באתר זה קיימים עוד חומרים  ומאמרים בנושא - אנא השתמש במנגנון החיפוש באתר, על פי מילת המפתח הרצויה לך.

*טיפול בלקוחות קשים – כוחה של האמפטיה. בועז נחמד.הלקוח כועס – טועה או צודק, שותק או צועק – מה עושים? איך מזהים עם תחושותיו ומביעים כלפיו הבנה? איך שומרים על האינטרס של החברה גם כשמזדהים עם הלקוח? ואיך אומרים לא ונשארים בכל זאת "ידידים. [ למאמר המלא ]

*כיצד לטפל בלקוחות מאוכזבים. קיימות בעולם עשרות , אם לא מאות שיטות שיווק . אחת השיטות המעניינות יתור הוכיחה את עצמה בהרבה חברות בכל ענפי המשק בארה"ב , ממוצרי תעשייה וצריכה דרך ענפי שירותים ועד למלכ"רים . חברות כמו דיגיטל , פרוקטר אנד גמבל , ג‘נרל אלקטריק , אמריקן אקספרס , פולרויד ואחרות מפעילות את השיטה בהצלחה רבה . השיטה מבוססת על עקרון פשוט  חזרה ליסודות. מאת ד"ר משה דוידוב.>>> למאמר המלא 

*מקום ראשון בצרכנות, מקום אחרון בשירות. הרהורים על הפער הגדול בין הדרישות שלנו לשירות מצוין כצרכנים, לבין השירות שאנחנו יודעים לתת כנותני שירות. מאת רוני רימון >>>קישור ל- YNET

*זהירות! האינטרנט יכול להיות מקום מאוד לא נעים, בלשון המעטה... לתשומת לבכם- מנהלי פניות הציבור-  לאחרונה אנו עדים להופעתם של אתרי אינטרנט רבים, שהוקמו על-ידי לקוחות מתוסכלים שכל תכליתם למחות נגד ארגונים שלא נהגו בהם (בלקוחות) על-פי ציפיותיהם. מאחר שנראה כי לא ניתן למנוע את התופעה, כדאי מאד לחשוב כיצד ניתן להימנע מליפול קורבן לרגליה. מאת ניר דונת. >>>למאמר המלא

*מעז יצא מתוק - מענה נכון למכתבי תלונה. בשנים האחרונות אנו עדים להתגברות קצב התלנות נגד מארגני הנסיעות וחברות התעופה . מיהו הלקוח המתלונן? מדוע קיימים לקוחות אשר נמנעים מלהתלונן? מהם השלבים במענה נכון למכתבי תלונה?מאת: סמדר ויינשטיין >>>למאמר המלא

*קווים לדמותו של הישראלי המתלונן. בצד אלפי תלונות מוצדקות, מגישים ישראלים שחזרו מחו"ל גם תביעות מופרכות במיוחד ("לא יכולתי לעשות סקס עם אשתי") נגד סוכני נסיעות, חברות תעופה ומי לא. הראש הישראלי ממשיך להמציא פטנטים.>>>קישור לאתר Y NET

*הטיפול בתלונות מסייע לקבלת החלטות בבקרת איכות. מנהלים רבים מתקשים לקבל את העובדה שניתן למדוד ביעילות רמות שביעות רצון של לקוחות . הם רואים בזה מושג ערטילאי . הם חוששים , פן הדבר יחייבם לשינוי דרסטי בסדר העדיפות שלהם , אולם הם טועים.. מאת ד"ר משה דוידוב >>>למאמר המלא

*מחסומים ומכשולים בדרך לפתרון. גם בסקטור העסקי אנו מתרוצצים הלוך ושוב בחיפוש אחר פיתרון או מענה לבעייתנו, תוך היתקלות בנותני שירות צרי אופקים, סרבנים וחסרי תושייה. למה זה כך?מאת אילי אמיתי >>>קישור לאתר Y NET  

*היחידה המובחרת לפניות הציבור. כיצד מנצלים את תלונת הלקוח ככלי לקידום המטרות העיסקיות של הארגון? מדוע צריכה מחלקת פניות הציבור להיות ה"היחידה המובחרת" של הארגון בכפיפות ישירה להנהלה? כמה סוגי דוחות ניתן לקבל ממערכת לניהול תלונות הציבור ומה ניתן ללמוד מהם.מאת: אלכס סומך>>>למאמר המלא

*לקוחות בעולם טכנולוגי ארגונים רבים אינם לוקחים בחשבון כי לקוחות עשויים להתלונן על שירות ברשת האינטרנט, ועל כך שלא קיבלו מענה מספק לציפיותיהם. תלונות ברשת גורמות לחברות וארגונים נזק גדול יותר מעלות הטיפול בתלונתם, לו טופלה כיאות. מאת אילי אמיתי >>>קישור למאמר

הלקוח תמיד צודק. מאת: בועז נחמד . "הלקוח תמיד צודק" הנו ספר ההדרכה המקיף ביותר בנושאי השירות ללקוח. הספר מיועד לאנשי מכירות,אנשים העוסקים במתן שירות ללקוח, מנהלים, טכנאי התקנה, מורכנים העוסקים בשירות פנים אל פנים ועוד. הספר נכתב הן עבור השירות הטלפוני והן עבור שירות פרונטאלי למול הלקוחות.בספר פרק המוקדש לנושא תלונות לקוחות בהוצאת: סהר עמנואל.  >>> עוד במדור ספרות מקצועית


 גולש /ת נכבד/ה באתר זה קיימים עוד חומרים  ומאמרים בנושא - אנא השתמש במנגנון החיפוש באתר, על פי מילת המפתח הרצויה לך.  

 

גירסת מדפסת שמור שלח לחבר         חזרה לראש העמוד רענן דף הבית

הוספת תגובהקרא תגובות
© כל הזכויות שמורות לאתר הישראלי לשירות לקוחות | תקנון הגלישה באתר בניית אתרים