חיפוש

בין לקוחותינו: ארגון חבר,הקרן למורשת הכותל,
החברה לאוטומציה, אלישרא, lease4u ,בנק לאומי,
קריית התרבות נס ציונה,
תעשיות בית-אל, חילן, ג''ימס ריצ''רדסון,
השטיח המעופף,דור-אלון
ועוד 


ליצירת קשר :
 
054-2550959
  info@c-service.co.il
 
בניית אתרים
כלי עבודה
בניית אתרים
קבוצות דיון

קבוצות הדיון הושבתו זמנית עקב בעיות האקרים.
איתכם הסליחה.

בכל שאלה או בקשה - נשמח לענות לכם באמצעות הדוא"ל
info@c-service.co.il

בניית אתרים

 המשאב האנושי בשירות

כיצד מעצימים את העובדים בשירות ? כיצד תאתרו את צרכי ההדרכה במוקד השירות ? כיצד תמדד אפקטיביות ההדרכה בארגון  ? מהם תפקידי מחלקת ההדרכה ? אילו סרטי הדרכה מתאימים להרצאה בנושא שיפור שירות ? תשובות לשאלות אלה ועוד במדור פיתוח המשאב האנושי בשירות.@ רוצה לשלוח חומר בנושא?

גולש /ת נכבד/ה לפניך מספר מאמרים מייצגים, באתר זה קיימים עוד חומרים  ומאמרים בנושא - אנא השתמש במנגנון החיפוש באתר, על פי מילת המפתח הרצויה לך.

*מה אני משרתת? מה המשותף לבנק לאומי, HOT, יורוקום, מועדון הקפה ורשת מלונות פתאל? כולם עסוקים בשיפור תהליכי השירות בחברה. על שירות פנימי וחיצוני, מהמנקה ועד המנכ"ל קישור לאתר "הארץ"

*Empowerment - העצמה או הסמכה? על פניו , נראה כי "העצמה" הוא מינוח טוב , משורש המלה POWER (עוצמה) . אך לפני שאציע מינוח אחר , מן הראו להתייחס למשמעות המושג . EMPOWERMENT היא האצלת סמכות לקבלת החלטות עד לרמה של הקו הקדמי – אותם עובדים שתפקידם לטפל בלקוח. במלים אחרות ,הסרת המכשולים שמונעים מעובדי הקו הקדמי להפעיל שיקול דעת ויצירתיות בביצוע עבודתם לטובת הלקוח..מאת: ד"ר משה דוידוב למאמר המלא

*יתרון תחרותי=שירות איכותי=אנשים טובים. היתרון התחרותי האמיתי הוא באיכות השירות . איכות שירות נקנית בגיוס והשקעה בעובדים טובים . לחברה שנכשלה בשירות יש תירוצים רבים , אבל ההפסד כולו שלה . כולנו מעוניינים בשירות איכותי , לפחות כשאנחנו הצרכנים . מעטים מבינים , שהוא אינו בא מעצמו אלא דורש השקעה תמידי ת של משאבים . שירות מוגדר כמכלול הפעולות שעושה עובד בחברה כלפי לקוח . כל עובד שבא במגע עם הצרכן נחשב לנותן שירות מאת: ד"ר משה דוידוב  למאמר המלא 

*למידת יחסי לקוחות באמצעות חוויה - OUTDOOR יחסי לקוחות. מאת: ד"ר חיה קיביליס-אופק
. מנהלים ויועצים ארגוניים מחפשים דרכים חדשות להדרכת יחסי לקוחות. חיפוש הדרכים החדשות נובע מכך ששביעות רצון לקוחות מבוססת על הפער שבין ציפיות הלקוח לשירות שהוא מקבל. ציפיות הלקוחות עולות בהדרגה ולכן יש צורך להעלות את רמת השירות בהתאם. [ למאמר המלא ]

 

*הדרכה לפיתוח איכות השירות. מאת: נעם שטוקמן .נוסחה שיכולה להוות הצדקה ובסיס לצורך בהדרכה אירגונית לפיתוח שירות איכותי היא נוסחת ה-100 300, 600. נוסחה זו פותחה עוד לפני עשרות שנים על ידי חוקרים שהתעניינו בשאלת כמויות הכסף והמשאבים שאירגונים משקיעים בקבוצות הלקוחות השונות שלהם. להערכתי, הנוסחה תקפה מבחינת העיקרון המבוטא בה עד היום. [ למאמר המלא

 

*מיהו האדם החשוב ביותר בארגון ?עוד בהיותי ילד, שמעתי את הפתגם הידוע "הלקוח הוא מלך". באוניברסיטה, ידעו גם לנמק ולהסביר כי הלקוח הוא האדם החשוב ביותר בארגון. הוא משלם את המשכורות ואם לא יקנה מחר, לא תהיה חברה מחר. רק כשיצאתי לעולם האמיתי הגדול של עסקים, התחלתי לפקפק באמיתות אימרות אלו...מאת: ד"ר משה דוידוב [ למאמר המלא ]


 

*שרשרת השרות - פה קבור הכלב! שרשרת השרות היא מושג מרכזי ובעל חשיבות רבה בתחום שיווק השרותים. לעיתים קרובות מנהלי שיווק נוטים שלא ליחס להיבט זה את מלוא תשומת ליבם וכך פוגעים ביכולת השיווקית של ארגונם. מאת: ד"ר אמיר פלינט-גור>>>קישור לאתר  

*כיצד ניתן לצמצם את תחלופת העובדים במוקד "ולשמר" את נציגי השירות  לאורך זמן? הבנו את הרעיון. תחלופת עובדים (גם במוקד השירות!) עולה הרבה כסף! אז מה עושים כדי לצמצם התחלופה? שאלה טובה, שהתשובה עליה צריכה להתבסס על הבנת הגורמים לתחלופה בקרב האוכלוסייה הרלבנטית של העובדים. הדגשתי המילים אוכלוסייה רלבנטית, שכן כמו במקרים רבים אחרים, לא די להתבסס על מידע ג’נרי בנושא העומד על הפרק – וכדאי, ממש כדאי, להבין מה מניע את התחלופה באוכלוסייה הספציפית בה אנו עוסקים, כדי שרעיונות שנעלה לצמצומה, יספקו מענה לבעיה עימה אנו רוצים להתמודד. מאת ניר דונת >>>למאמר המלא

*שירות פנימי איכותי - תנאי מקדים לשירות איכותי ללקוח! מחקרים רבים הוכיחו את שכולנו יודעים - שירות פנימי מעולה הוא תנאי הכרחי לשירות חיצוני איכותי. עובד המקבל שירות פנימי גרוע ממחלקת משאבי אנוש, מהמחסן, מהמנהל שלו או מכל גורם אחר בארגון לא יספק שירות איכותי ללקוח החיצוני . מאת ג‘ודי כספי  <<קישור לאתר

*עצמה או הסמכה? על פניו , נראה כי "העצמה" הוא מינוח טוב , משורש המלה POWER (עוצמה) . אך לפני שאציע מינוח אחר , מן הראו

 

גירסת מדפסת שמור שלח לחבר         חזרה לראש העמוד רענן דף הבית

הוספת תגובהקרא תגובות
© כל הזכויות שמורות לאתר הישראלי לשירות לקוחות | תקנון הגלישה באתר בניית אתרים