top of page
לקבלת הצעת מחיר עבור סדנה, הרצאה או תהליך ייעוץ המותאמים לארגונך
09-7926377, נייד; 052-7243666
info@c-service.co.il
פורטל ייעוץ והדרכה למצוינות בשירות
Frequently Asked Questions - שאלות נפוצות
01 באילו נושאים עוסק אתר c-service.
c -service הוא אתר שמרכז את כל הנושאים המקצועיים בתחום השירות ללקוח ויחלוק אותו במסגרת קהיליית נותני השירות.
האתר עוסק בתחומים: ניהול השירות ללקוח,טיפוח נאמנות לקוחות בארגון ( שימור לקוחות) , מרכזי שירות טלפוני call center, שירות בעידן הרשת החברתית ושירות מעולה הלכה למעשה. בנוסף לרשותכם נמצא מדור כלי עבודה - כאן תוכלו להיעזר באמצעים נוספים במהלך עבודתכם.
02 ש. כיצד עלי להשתמש במנגנון החיפוש?
רוב המאמרים באתר אינם מוצגים במסגרת המדורים הראשיים. על מנת לקרא מאמרים נוספים ניתן לעשות זאת במספר דרכים: יש להקליד את שם המחבר, שם הנושא או כל מילת מפתח אחרת. מנגנון החיפוש יציג את כל הדפים בהם כלולה המילה שהקלדתם. ככל שתהיו יותר ממוקדים – כך תקבלו תוצאות מתאימות יותר.
03 ש. כיצד ניתן ליצור קשר?
ניתן ליצור קשר עם מערכת האתר באחת מהדרכים הבאות: באמצעות דוא"ל ,כתבו לנו או בטלפון 052-7243666
04 ש. האם פרטיות הגולשים נשמרת ?
כן בהחלט. האתר איננו דורש רישום מוקדם לשימוש בכל תכנים ולרובם יש גישה חופשית וישירה לקריאה ולהורדה של מאמרים ומצגות. חלקים הדורשים רישום מוקדם כמו גם דוא"ל של הגולשים ופרטים נוספים לא יועברו לצד שלישי ובכך נשמרת פרטיות הגולשים.
05 ש. האם ניתן להתלונן באתר על שירות או מוצר של חברה?
לא. אתר זה איננו אתר לקבלה וטיפול בתלונות - אנא פנו לאתרים ייעודיים לכך.
bottom of page