לקבלת הצעת מחיר עבור סדנה, הרצאה או תהליך ייעוץ המותאמים לארגונך
09-7926377, נייד; 052-7243666
info@c-service.co.il
פורטל ייעוץ והדרכה למצוינות בשירות
קורסים פנים ארגוניים למנהלים ולעובדים במגוון חברות וארגונים
מיועד לארגונים - במסגרת פנים ארגונית בלבד
קורס המלמד שיטת ניהול חדשה - ניהול משתקף. שיטת הניהול המשתקף גורמת לעובדים לספק שירות פנימי וחיצוני מצוין, מתוך רצונם החופשי, ולא מתוך כפייה. מבוססת על ספרו של ד"ר נדב גולדשמידט ולאחר אישור זכויות יוצרים ללימוד השיטה
בעידן "הלקוח במרכז" מהווה מערך השירות הארגוני אחד מערכי הליבה של הארגון. ניהול השירות ללקוח החיצוני מחד וניהול אפקטיבי של צוות השירות מאידך, יוצרים את המתכון המנצח. ניהול נכון של מערך השירות דורש היכרות עם שני מרכיבים אלה לקבלת הצעת מחיר מותאמת לארגונך
בעולם ההדרכה המודרני בוחרות חברות רבות להכשיר מדריכם פנימיים על מנת לבצע הכשרה שוטפת לעובדים ותיקים וחדשים עם זאת, הדרכה לקויה של מנהל לא מיומן יכולה להשיג תוצאה הפוכה – גרימת נזק לעובד ולהמשך הישארותו בארגון. תוכנית ההדרכה שלהלן מתמקדת בהכשרה שיטתית ומקצועית של מנהלים המעוניינים להיות מדריכי חברה פנימיים לקבלת הצעת מחיר מותאמת לארגונך
"איש מאיתנו אינו חכם כמו כולנו", כותב קן בלנשרד בספרו " הגביע הוא שלנו" . עבודת צוות שירות יעילה היא אחד האתגרים הגדולים של כל מנהל צוות . אמנות הפיכתה של קבוצת אנשים שונים לצוות הינה מהמיומנויות הקריטיות של כל מנהל. מנהל שיידע להתוות כיוון ומטרות לצוות שלו וידע לגשר בין תהליכים קבוצתיים ואישיים, יצליח לבנות צוות שיגיע לתוצאות. לקבלת הצעת מחיר מותאמת לארגונך
הקורס הבסיסי להכשרת נציגים בטכניקת "לחיצת היד הקולית" כבר הכשירה אלפי נציגי שירות בחברות וארגונים רבים. לקבלת הצעת מחיר מותאמת לארגונך